Atzembla estrena videoclip: ‘L’Última nit’


La banda valenciana Atzembla presenta nou videoclip. ‘L’Última nit’ és la darrera cançó del seu últim disc ‘El Teu Viatge’, i la triada per a realitzar la peça audiovisual. Un videoclip directe i colpidor on els valencians tracten la precarietat laboral i la difícil decisió d’haver de marxar a l’estranger a buscar-se la vida. La banda ha volgut retratar les relacions d’amistat i amor que queden enrere quan un ha de marxar de casa, deixant amics i passions. El videoclip està basat en diverses històries reals que han ocorregut a membres i amics de la banda de l’Horta.

La peça ha sigut rodada per la productora i agència de comunicació valenciana Graphic Records, artífex també dels últims videoclips d’Atupa, Mai Mai, Orxata i Tardor.

Nova gira d’estiu

Per la seua banda, Atzembla ja ha confirmat nombroses dates de la seua gira d’estiu, que els portarà a recòrrer gran part de Catalunya, Galiza i el País Valencià:

21/6 Penya-roja de Tastavins (Franja del ponent) amb Boikot
27/6 Calafell (Catalunya) amb Kòdul
24/7 Santiago de Compostel·la (Galiza) amb Betagarri
26/7 Sorita (Castelló) Aplec dels Ports
1/8 Rocafort de Vallbona (Lleida)
22/8 Igualada (Barcelona)
3/9 l’Alcúdia (La Ribera)
4/9 Agramunt (Lleida)
6/9 La Vall d’Uixó (Catelló)
8/9 Olot (Catalunya)
11/10 Mataró (Barcelona)

atzembla-captura2